2008年5月11日 星期日

想講粗口

心情不好的時候煲劇的好處就是一來可以轉移注意力,二來可以調適心情。但是如果遇到討厭的人,讓人很生氣...哼哼~我會想用港劇常出現罵人的話語來暗自罵他...

容我偷偷用廣東話在這罵我生平最痛恨的一個人...反正他也看不懂


"你呢個衣冠禽獸人頭豬腦正cheap精,成日把口唔收因住天收你!!鬼唔望你行出門口被車車親、趕時間截唔到的士、痾屎冇廁紙!!
點解次次我係度教緊佢地,你都要加隻把口同埋係度阿知阿左,係佢地面前落我面,好好玩呀?咁乜都俾哂你教就得啦,又不見你咁做,當正你自己真係大佬?成日係度大我,其實我知你根本睇我唔起,既然係咁,我亦都不需要再尊重你~我最頂唔順嘅係,你係老師同出面嘅人面前笑企企,把聲鬼咁陰聲細氣,不識你果個仲以為你又靚又叻 ,我啋...我非常之想嘔呀~


我知你不想當大佬,你要個個都服你之麻~but你有冇照下塊鏡睇下同埋檢討下自己,究竟你有邊資格?其實識你人大家都心知肚明,只不過我地都係好人唔想踢爆你、唔想同你wei爛塊面,所以你真係應該好好珍惜下大家呀~真係唔知點解,都有左男朋友架啦,仲咁唔心息?其實究竟知唔知你嘅真本性,不過都唔關我事,我就放長雙眼睇吓你點折堕!!


呼...鬧你都嫌嘥氣...但係我真係好想同你講,呢度唔係紫禁城,更加唔係後宮,無需要再鬥落去,收手啦!!其實你本來係一張白紙 ,搞成咁又何必咧?你身邊D人都會唔開心。


以上...

有錯請指正謝謝


970606
我又發現一個有趣的,就是『你把口臭過坑渠,送枝鏹水俾你郎口,費事你污染成個宇宙!』
出自《原來愛上賊》


3 則留言:

  1. 花了一段時間看完你的粗口
    呼呼~終於明白了
    是不是代表自己的功力不錯啊 ><

    版主回覆:(01/04/2009 05:22:35 AM)


    是阿!若要看得懂也要有一點點研究呢~^^
    不過那時寫起來很順,可是現在卻覺得有點冗長
    希望看的人有覺得不錯 ><"

    回覆刪除
  2. 是不是:“鬼唔望你行出門口俾車車親!”比較順口呢?

    我們這裡有時候都是這樣罵人的。嘻嘻。

    版主回覆:(06/14/2008 04:40:46 PM)


    是的,你提供的的確比較順^^
    你是香港朋友嗎?Nice to meet you

    回覆刪除
  3. 我是马来西亚人,不过我在家和家人讲广东话,还有福建话(福建话会一点罢了)nice to meet you tooo.

    版主回覆:(04/28/2009 12:24:04 PM)


    我學弟也是馬來西亞人,覺得你們好厲害,會說英文、廣東話、國語、馬來語
    然後在學個台語就會超多語言的,真強!

    回覆刪除